Mindfulness – Atenció Plena

(Es pot realitzar al meu centre o com a demanda d’entitats, associacions i empreses interessades en realitzar-la per als i les usuaris/es i/o treballadors/es)

Programa d’entrenament de l’atenció en 8 setmanes MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) orientat a millorar  l’atenció, reduir l’estrès o malestar i aprendre a gestionar millor situacions difícils.

Al 1979 Jon Kabat-Zinn va crear el programa de reducció de l’Estrès basat en Mindfulness, a la Clínica de Reducció de l’Estrès de la Universitat de Massachussets. Des de llavors el programa MBSB ha anat guanyant prestigi gracies a la evidència científica sobre la seva efectivitat per reduir l’estrès.

Les aplicacions i els beneficis de MBSR en centren en:

  • Comprendre i redir l’estrès i l’ansietat
  • Gestionar més eficaçment els pensaments, les emocions i el dolor
  • Viure des de el present ,més plenament
  • Aprendre a “respondre” en comptes de “reaccionar” davant dels problemes.

És un curs de 8 setmanes de duració amb una sessió setmanal de 2 hores més un dia de retir en el que posar en pràctica de manera més intensiva allò aprés durant el curs.

És un programa pràctic i interactiu que inclou exercicis pràctics d’atenció, relaxació, meditació i moviments conscients (de tipus Hatha Yoga o estiraments conscients).

A les sessions s’abordaran els temes següents:

  1. Què és mindfulness o consciència plena
  2. Com percebem la realitat
  3. El poder de les emocions
  4. La reacció al estres i a la tensió corporal
  5. De la reacció a la Resposta, què es la resiliència i com respondre a l’estrès
  6. Comunicació conscient
  7. Gestió del temps
  8. Integrar mindfulness en el dia a dia
  9. Dia de pràctica intensiva

*Inclou el CD amb gravacions i tot el material necessari*

Contactamvirtos@psicologocornella.es
Call Now Button